zubařskej deník: duben

Tentokrát to bude rychlý a stručný.

Co se povedlo:
Práce mě baví čímdál víc a je součástí mojí nekonečný prokrastinace. Už si totiž x týdnů říkám, že tentokrát jsem tam byla naposledy a budu se jen učit na státnice... Haha :) Stále chodím na dva dny v týdnu a moc času na učení nemám. Ale je to dobrej způsob prokrastinace.

Naprosto skvěle se daří mojí bylinko zeleninový zahrádce.


Co už tak dobrý není...:
Jsem nonstop unavená, ale nejlepší na tom je, že nemůžu spát.
Učení mě smrtelně nebaví a přeju si jenom lehnout a spát.
Ten stres je fakt neuvěřitelnej.
Už to asi lepší nebude, co?

Zvládám vytrvale 3-4x týdně jít na trénink a tím pádem můžu kňourat, jak mě všechno bolí.

Pomalu ale jistě jde do tuhýho a mě už to taaak nebaví.

Chci spát.

Populární příspěvky z tohoto blogu

skoro dvacetpět

první měsíc v práci - září