moje terapeutka:
Dostává se vám podpora od rodiny?

No... Moc ne.
Doma to vypadalo nějak takhle:


Co ti bylo?
Proč jsi tam byla?
Tos nemohla zavolat?
Vždyť jsi tam měla telefon...
*vyloženě nepříjemnej tón už ve dveřích

Měla jsem tromboflebitidu.

A proto jsi tam skončila? To asi těžko.
Proč jsi nezavolala?

Neměla jsem telefon...

No ale to asi ne celou dobu ne?
Určitě chvíli jsi ho tam měla.

Hm...

Tak co se stalo? Co bude teď?

Nebylo mi dobře. Měla jsem těžký období.

Těžký období máme občas všichni a neskončíme tam.
Všechno se dozvídáme z druhý ruky a připadáme si jako blbci...
________________________________

Místo toho by bylo fajn slyšet:
Jsi v pořádku?
Můžu pro tebe něco udělat?
Pokusíš se mi to vysvětlit?
Pomohlo by ti něco?
Jak ti je? Doopravdy?
...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

skoro dvacetpět

první měsíc v práci - září